Історія

untitledВсе розпочинається на горі Кармель, в Палестині, за понад 800 років перед приходом Христа. Пророк Ілля зазнає присутності Бога в недоторканій тиші. Споглядає Його таємниці в знаку малої хмаринки.

Двадцятьма віками пізніше у місці Його молитви починають збиратися перші пустельники, розпізнаючи у хмарі "слід" Maрії. Прагнуть з Нею перебувати, як Її Брати і віддані слуги. Святий Альберт (патріарх Єрусалиму) записує для них Правило життя. Церква приймає їх як нову орденську сім'ю - Босих Братів Пресвятої Діви Марії з гори Кармель. Однак суворість життя, яку вони започаткували, з часом піддається злагодженню.

XVI сторіччя. Тереза де Агумада вступає до кармелітського ордену. Вона досвідчує красу цього життя, одначе в ній народжується прагнення більш радикального поєднання з Христом. З цим болем стає на молитві перед Ним. Двадцять років спливає у внутрішній боротьбі. Бог вказує їй, що через неї Він прагне здійснити оновлення кармелітанського життя. Тереза переказує це прагнення співсестрам і духовним керівникам, та зустрічається з рішучою відмовою і відторгненням. Однак вона не поступається, свідома Божої волі і цілковито довіряючись Його провадженню. По багатьох спробах, у 1562 році, вона засновує перший кляштор Босих Кармеліток на честь святого Йосифа, даючи початок новій духовній традиції. Як єдина з жінок в історії, шістьма роками пізніше вона, разом з Іоаном від Хреста, розпочинає реформу чоловічої гілки Ордену. Повертається до джерел кармелітанського стилю життя - до пророка Іллі і перших пустельників з гори Кармель. Відтоді життя Братів і Сестер Пресвятої Діви Марії виповнює молитва, братерська любов і усамітнення. Впродовж свого життя Матір Тереза заснує 15 жіночих кляшторів і спричиниться до виникнення декількох чоловічих кляшторів, в яких дух Марії і дружнє спілкування з Богом будуть свідоцтвом покликання кожного до поєднання з Богом.

Всі ми, що походимо з роду святих Отців з гори Кармель, прагнемо, подібно до них, у глибокому усамітненні та цілковитому відходженні від справ цього світу шукати єдиного скарбу, дорогоцінних перлів споглядальної молитви.